Mini vrijwilligers bijeenkomst Heino!

Vrijdag 15 mei was er een kleine bijeenkomst belegd van de vrijwilligersgroep uit Heino! De meesten waren er, aangevuld met een aantal thuisblijvers, die toch ook wel erg nieuwsgierig waren naar het hoe en wat in de week Alpe d’HuZes! Ik moet me al sterk vergissen, zijn er niet een aantal partners die nu al met kromme tenen alles aanhoren, denkend: Waarom ga ik niet mee! (Net zoals mij dat vorig jaar overkwam toen Hans en Leo daar waren en ik thuis alles van achter de PC volgde!)

Om te beginnen kregen de vrijwilligers die dat nog niet hadden gehad, een speldje van Andre Roelofs. Hij vroeg om tevens om volgend jaar ondersteuning te geven tijdens Salland d’HuZes, waarbij €1400 bijeen is gefietst voor Alpe d’HuZes, ter ondersteuning van deelnemer Dick Middag. Met de meest onlogische vergadertechniek, werden de meeste logische zaken dan toch geregeld. De vertrektijden zijn afgestemd, de route is bepaald, de schema’s voor Hetty zijn ingevuld, en ga zo maar door. Ook na het officiële vergadergedeelte was het nog erg gezellig. Het gaat zeker goed komen, daar in Frankrijk, met dit stel enthousiast mensen!

We krijgen er steeds meer zin in!